poniedziałek, 7 maja 2012

Jakoś trzeba zacząć..

No to tak jak w tytule. Jakoś trzeba zacząć, a czemu? Etto, uległam i postanowiłam w końcu założyć blogspota ;p  Hmn.. w sumie to nie będe się o sobie zbyt dużo rozpisywać, bo wszystko można znaleźć na pingerze [http://czarnadalia199.pinger.pl/]. Heh no to może trochę spamu Eris.


Słoneczny dzień, chciałam wyjść na dwór zrobić trochę zdjęć, ale wchodząc do pokoju zastałam Eris leżącą na łóżku jakby bez chęci do życia.




Ja - Eris Co Ci jest? Czy coś się stało?
E - To nic. Przejdzie mi. 



 Ja - Czy teraz ze mną porozmawiasz?
E - Sama dobrze wiesz, że uporanie się z własnym umysłem nie jest przyjemne, prawda?
Ja - Wiem. Pokonałaś barierę?
E - Powiedzmy. Choć to, że Ciebie ciągle nie ma i siedzę sama nie pomaga mi zbytnio..
Ja - A więc do tego pijesz..


E - Do tego też. Dziwisz mi się?
Ja - W sumie to chyba nie, Przecież to ja tu lubię samotność. 
E - Doprawdy ? -.-"
Ja - Tylko bez sarkazmu. Pomyślę nad tym. 


E - Dobrze, ale nie pozwól mi czekać zbyt długo.
Ja - Jakieś jeszcze wymagania ? -.-" Może pojedziesz do Matta na jakiś czas co?
 E - A może spotkasz się z P. albo z K. coo?


Ja - Dobra, koniec wojny. 
E - Jak chcesz. 

Tak przebiegła jedna z moich kłótni z panną Eris. Cóż, może nie było głośno i nie potłukłyśmy talerzy, ale dała mi wyraźne do zrozumienia, że muszę zacząć zbierać pieniądze na towarzystwo dla niej, a konkretnie siostrę. Hehe, nawet wiem, już jaką bym chciała :D

Mały Bonus :



2 komentarze:

  1. Twoja Dal robi za dziewczyne w jakiem wieku? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eris nie jest skończoną lalką, jej efekt końcowy będzie wyglądał na jakieś 17 lat. Teraz myślę, że to coś koło 14-15, a co?

      Usuń