piątek, 6 lipca 2012

Meet w Toruniu ;)

No tego no... Znowu się spóźniam z notką.. czyli wszystko normalnie :D

Wczoraj [czwartek, 5 lipca] byłam z Eris na małym micie w Toruniu. Razem z Kasią [PullipDalMaya], Julią [Lizzie & Lucille] i nowo poznaną Agatą [Luka]. Dzięki dziewczyny, mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze raz i to już niedługo ;)


Wszyscy razem :





Tu dorwałam w łapki Operettę Agaty :


A tu dołączyła Frankie Julii :


Eris chciała poznać się z Monsterkami :



A tu Eris & Nemi :




Tak plotkowały, że Operetta chciała ich posłuchać, ale długo nie wytrzymała :


Eris & Matt :
Eris sama.. :


Aż tu nagle :


E : Hey.. o.O Matt..


No to już nie była sama ;)


Matt : <patrzy znacząco>



M : Paula, idź mi z tym aparatem. Nie widzisz, że przeszkadzasz? -.-
E : <tłumi śmiech>
Ja : o.O



Ja : Matt, gdzie Eris ?
M : Poszła sobie do dziewczyn. I widzisz co narobiłaś? 


Ja : Wybacz... Czego tam słuchasz?
M : Ech... Nrvana aktualnie. 


Ja ; A co konkretnie? Może tytuł?
M : "Comes as you are" Jak chcesz to masz jedną. 
Ja ; Dzięki, może potem. 


Lucille :

Ja ; Lucille, wszystko ok?
Lu : Nie -.- Głowa mnie boli od tego słońca. 


Ja : O.o No tak, ty jesteś wampirem...
Lu : Nie masz może czasem jakichś tabletek ? <ładnie prosi>


Ja : Spróbuję coś znaleźć. 
Lu : Dzięki. Teraz trzeba skombinować wodę... <mruczy pod nosem>


Ja ; Już lepiej?
Lu : <gdzieś w swoim świecie>
Ja : Ech... już mnie nie słuchają.. -.-


Maya :


Ja ; Maya, a może coś bardziej... strasznego?
Maya : Hmn.. ok. Już ?


Ja ; Ale to znowu ta sama poza x.x
M : Ale mam inną minę ! Taką straaaszną! :D


M : A teraz?


Ja : Jest idealnie ^^
M : To świetnie, ale kończ już z tymi zdjęciami. Upał mnie wykańcza. 
Ja : Ok...


Na tym zakończę ten jakże powielony wywód. Dziewczyny mają u siebie dużo więcej zdjęć, więc jak ktoś ma niedosyt to zapraszam do nich ;)


1 komentarz: