czwartek, 23 sierpnia 2012

Badum Tss !

Tytuł bez większego sensu, ale nie chciałam by zdradzał cokolwiek. Nie jestem także pewna, czy ten post oznacza mój powrót, czy też to po prostu chwilowe. Nie umiem w tej chwili tego określić, ale chciałabym by  było dobrze. 

Tsaaa... koniec tego nudnego ględzenia. Piszę, bo chcę coś pokazać. Trochę pozmieniało się u nas i mam nadzieję, że mój zachwyt nie jest jednostkowym ;p 

KONIEC Z WYGLĄDEM PRZEDSZKOLAKA !

Tak więc - o to nowa Eris :
Prawda, że ślicznie?



TU CHWILA DLA SPONSORA STROJU ERIS :
Pragę gorąco podziękować Pani Dagmarze [Zuzankowo] za uszycie tej wspaniałej sukienki oraz kilku innych strojów Eris. ;)


Była ładna pogoda, więc wyszłyśmy na spacer do pobliskiego lasu. 











I taki bonusik : 
To nasz dzisiejszy plan zdjęciowy :D


A tutaj odwiedziła nas ważka, której najwyraźniej spodobała się moja torba ^.^



I na koniec zdjęcie do dzisiejszego BLS : Kokardka
[choć szczerze mówiąc to nadają się wszystkie powyższe na których jest Eris]
x.x


Thanks for your time. 
Chat.Noir




8 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)
    Eris wygląda uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Eris wygląda teraz świetnie, bardzo pasuje jej ten wig ^^ A jaką fajną macie polankę w lesie(?) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a co do "polanki" to tak naprawdę jest pole, na którym ścięto już zboże [tak, jest w środku lasu] i posadzono trawę ;)

      Usuń
  3. Czy ja mam omamy czy Eris ma piercing?
    To genialna metamorfoza! Jest teraz jeszcze fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz omamów. xd Zrobiłam jej [a raczej moja droga przyjaciółka, bo miała dziwny klej] kolczyk w brodzie. Ot tak, dla sprawdzenia jak będzie wyglądać i stwierdziłam, że jest to strzał w dziesiątkę ;)

      Usuń
  4. Eris wygląda świetnie : 3 To jej kolor : D

    OdpowiedzUsuń