czwartek, 9 sierpnia 2012

Meet w Toruniu i BLS 9

Zacznę od dzisiejszego tematu BLS :  Skarpetka. Prawdą jest, iż gdy dałam radę wstać to zrobiłam małe fotostory związane z tematem, ale kiedy zrzuciłam zdjęcia na komputer i zobaczyłam ile tego jest razem z tymi z meetu to wybrałam jedno rezygnując tym samym z historyjki. A oto ono : 


P.S. Chciałam zaznaczyć, że bluzeczkę, którą ma na sobie Eris [będzie jeszcze pokazywana w całości x.x] dostałam od Gloomy Evil, a jej wykonanie zawdzięczam Pain Bovary ;) Na zdjęciach zawsze podziwiałam ubranka, które robi, a kiedy dostałam ją do rąk byłam zadziwiona - wspaniała robota ^^

Teraz czas przejść do Meetu, który odbył się we wtorek [7 sierpnia] na Toruńskiej starówce. Towarzyszyły mi Gloomy Evil a także Kremoowadoll ;) Miejsce było fajne, bo od zawsze podoba mi się wystrój tego lokalu, ale niestety panuje tam półmrok, więc zdjęcia.. cóż - wychodziły różnie. Niektóre musiałam naprawdę przerabiać - niestety. Mam przynajmniej jeden wniosek - czas postarać się o lepszy aparat, bo ten ma lata swej świetności za sobą. x.x

Spam zdjęciowy :

Najpierw pozwoliłam sobie dostać w ręce Zosię - jest urocza :D
P.S. - wybaczcie niektóre wariacje z fleszem, albo trybami. Niezbyt wiedziałam w jakim najlepiej wychodzą zdjęcia... x.x





Z : Aaaaa ! Oślepiłaś mnie T.T
Ja : Wybacz.W takim razie nie będe używać już lampy... 




Nie jestem pewna, czy już kiedyś przyznawałam sie do mojej słabości wobec Nemi? Jeśli nie, to już tak :D Po prostu ją uwielbiam - z resztą Mayę i Matta także :)






* Dziewczyny zajęły się rozmową. * 



N : Patrz Zosia! Znalazłam w plecaku ciastka :D 


Z : Super. Z czekoladą... ;)
*le Maya robi wejście smoka*


M : To ciastka Matta - czyli trzeba jeść szybko <troll face>
N : Racja, patrz czy nie idzie !
Z : <tłumi śmiech>

Maya - cóż nie będe sie wypowiadać, bo po co? Wszystko widać :D




M : Paula...?


Ja : Co?
M : Nie obrazisz się, jeśli wypiję Ci cole, hmn?


Ja : Pij, na zdrowie..


* Czas pogadać. *



Czas nadszedł na piękną Kimichie


K : Hey ;)



* le oczko z subtelnym uśmieszkiem *




* le eye contact *


* i pogaduchy *



Just Mattew :D - słodziak *_* 



~ Grupowe ~



Zawsze można to powtórzyć, prawda?
A już jutro kolejny meet - tym razem Bydgoszcz :D

Thanks for your time.
Chat.Noir




1 komentarz: